[Csaladtortenet 2] Rochoczki

Páli István oregpali at t-online.hu
2018. Júl. 29., V, 18:19:09 CEST

A Szlovákiai anyakönyvekben a megtalálhatóknál indexelték- többé-kevésbé  - az evangélikus anyakönyveket. Ilyen esetben az összes Benczúr feldolgozása adhat megoldást. Illetve azon helységek anyakönyveinek átnézése, ahonnan jöhettek. Ha a keresett család  valamilyen egyéb renddel-ranggal  is született, akkor könnyen elképzelhető, hogy átmenetileg másutt éltek.  Ligetbánya és Besztercebánya látótávolságban van egymástól. Úgy rémlik, hogy amikor ott kerestem a környéken több Benczur születést is kiadott a kereső.   Üdv.: Pista