[Csaladtortenet 2] régi német írás megfejtése

Judit Babcsányi babcsanyi.judit at gmail.com
2018. Júl. 29., V, 20:56:22 CEST

 Sziasztok!

Annyit tennék hozzá csak Krisztián összefoglalójához, hogy a házaspár
Joseph Leistner és Theresia Baronits(in) szül. Herzog(in),
2. alatt bécsi értékű forintról van szó,
3. a vőlegény is letesz 100 forintot, mindkettőjüknek a plébánosi
bejegyzéskor (priesterliche Eintragung) kell ezt az összeget letenniük, és
azok a túlélő félre szállnak.
E célból
4. két azonos tartalmú házassági szerződés készült, amelyet a felek és a
tanúk aláírtak
Diósd, 18.... nov. 24.

Üdv
Judit