[Csaladtortenet 2] Felvidéki nemesség

Páli István oregpali at t-online.hu
2018. Júl. 31., K, 19:37:53 CEST

Kedves Emőke! Az ellenőrzés egyik állomása lehet:
https://www.antikvarium.hu/konyv/szluha-marton-arva-trencsen-zolyom-varmegye
-nemes-csaladjai-585266  ezt a könyvet az Országos Levéltárban vagy a
Széchenyi könyvtárban is megtalálhatod. Mindkét helyen  nagy irodalma van a
magyarországi nemességnek.  Addig is  a Mayer családot kellene felderíteni.,
hisz ebben az összetételben akár azt is jelentheti, hogy oda való. Üdv.:
Pista