[Csaladtortenet 2] Felvidéki nemesség

Imre imre at hit.bme.hu
2018. Júl. 31., K, 19:44:01 CEST

Kedves Emoke!

Rengeteg ember vezetekneve a szarmazasi helyere utal, ettol meg lehetett nemes vagy eppen nem.

A nemesi eredet kutatasa igen sokretu feladat. Az arcanumon szep szammal talalhatok nemesi listak, illetve az Illesy-cedulak is adhatnak tampontot. De elso lepeskent az anyakonyvi bejegyzeseket neznem meg, azokban jeloltek ha nemes volt az illeto.
Udvozlettel
Imre Sandor