[Csaladtortenet 2] [MACSE: 17946] Anyakönyvek kutathatósága - Négyesi Gyuri figyelmébe

Tamás Deák family at deakt.hu
2018. Jún. 1., P, 10:24:58 CEST

Köszönettel Gazsinak a leírásért, én még azt is hozzátenném, hogy a
hivatkozott levéltári szabályozás - Gyuri és többek véleményével
ellentétben - nem hogy szűkítő, hanem kiterjesztő, hiszen a törvényben
nincs szó arról, bármiféle módon megkülönböztethető az anyakönyv, amit
pedig a levéltári utasítás megtesz, ezzel könnyítve a munkát.
Vagyis nemcsak pervesztés lenne, hanem a bíróság kötelezné a levéltárat a
törvény szellemével ellentétes szabályozás felülvizsgálatára, vagyis még
kevesebb adatot adna ki a levéltár.
Informatikusként pedig *óva-óva *intenék bárkit is a familysearchra való
hivatkozásra meg példálózásra, hacsak nem akarjuk, hogy elérhetetlenné
tegyék az oldalt.