[Csaladtortenet 2] Anyakönyvek kutathatósága

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2018. Jún. 1., P, 10:55:49 CEST

Azért azt sem érdemes elfelejteni, hogy Kakukk Arci adatait azért nem
tudhatjuk meg, mert Lucz Gizivel egy oldalon vannak...
Vagyis: feltéterlezik azt, hogy Kakukk Marcit adatát keresve
akarva-akaratlanul is felvérteződünk Lutz Gizi adataival, azt megjegyezzük,
majd visszélünk vele - holott mi Kakuk Marcit kerestük...

Az egész gond ott kezdődik, hogy mi Kakuk M. adatait kérjük, és ideadják még
5 azon az oldalon szereplőét is.
Én tudom, hogy nincs személyzet a bejegyzések kitakarására, de a gond
sokszor nem is nem adatvédelmi, hanem csupán technikai. :)

üdv: Előd