[Csaladtortenet 2] Kurdi György

László Kurdi agrippa.mv at gmail.com
2018. Jún. 14., Cs, 22:11:20 CEST

Sziasztok!

A Somogy megyéből ( korábban Tolna megyei rész területéről ) származó
Kurdi család kutatása során jutottam el /Csá//nki Dezső Magyarország
történelmi földrajza a Hunyadiak korában/ című könyvhöz. A Tolna megyei
résznél a megye főbb birtokosai közt említi Kurdi család béli Györgyöt,
aki 1447-ben a megye követe volt az országgyűlésen. (Kovachich. Vest.
Com. 265.). Eddig sehol nem találtam bejegyzést esetleges nemesi
származásra. Abban kérném a segítségeteket, hogy valaki kutatta-e, vagy
kutatásai során találkozott-e a Tolna megyében élő itt leírt Kurdi
családdal.Esetleg hol tudnék jobban utánanézni annak hogy ki is volt
Kurdi György aki képviselhette Tolna megyét az országgyűlésen.

Minden segítséget előre is köszönettel, üdvözlettel,

Kurdi László