[Csaladtortenet 2] Kurdi György

László Kurdi agrippa.mv at gmail.com
2018. Jún. 17., V, 20:38:13 CEST

Tisztelt Kutatótársak!

Az egykori Tolna megyéből származó Kurdi család kutatása során jutottam el
*Csá**nki Dezső Magyarország történelmi földrajza a Hunyadiak korában* című
könyvhöz. A Tolna megyei résznél a megye főbb birtokosai közt említi Kurdi
család béli Györgyöt, aki 1447-ben a megye követe volt az országgyűlésen.
(Kovachich. Vest. Com. 265.). Eddig sehol nem találtam más bejegyzést
esetleges nemesi származásra. Abban kérném a segítségeteket, hogy valaki
kutatta-e, vagy kutatásai során találkozott-e a Tolna megyében élő itt
leírt Kurdi családdal.Esetleg hol tudnék jobban utánanézni annak hogy ki is
volt Kurdi György aki képviselhette Tolna megyét az országgyűlésen.

Minden segítséget előre is köszönettel, üdvözlettel,

Kurdi László