[Csaladtortenet 2] Források keresése (német telepítések ügye)

Erzsebet Balogh sajkod53 at gmail.com
2018. Jún. 17., V, 16:40:34 CEST

Tisztelt Listatársak!

Egyszer régen egy ingyenes Arcanum hétvégén találtam egy cikket:
Lehoczky Tivadar: Német betelepítések Bereg megyébe (Magyar
Gazdaságtörténeti Szemle 1895).

Abból a cikkből kimentettem a mellékelt képet. Az egész cikket nem tudtam
lementeni és sajnos nem mentettem le a Forrásjegyzéket se (nem is tudom,
volt-e forrásjegyzék).

Mindenesetre a cikkben egész pontosan megnevezik, melyik napon kaptak
engedélyt a megnevezett családok, ill. melyik napon érkeztek meg
Kárpátaljára.

Tudna valaki abban segíteni, hogy vajon azok az okmányok, amiket a cikk
említ, hol nézhetők meg eredetiben?

Előre is köszönöm az ötleteket !

Üdvözlettel:

Gaálné Balogh Erzsébet