[Csaladtortenet 2] Kölesdi Bodoki család

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2018. Már. 3., Szo, 18:41:22 CET

Kedves Kutatótársak!

1732-ben kezdik vezetni a kölesdi református anyakönyveket. Őseim, Takács
Márton és Bodoki Zsuzsanna 1732 előtt házasodtak össze, ez biztos, tehát
további őseimet nem ismerem ezen ágról.
Sőt, hiába tudom, hogy mikor halt meg (1751-ben vette el Bartha benjámin,
aki később újraházasodott), a halálozási bejegyzése nincs meg, mert egy év
pont kimaradt az 1750-es évek közepén.

Viszont tudom, hogy Kölesden 1729-ben halt meg Bodoki József. Rajta kívüll
más Bodoki nem élt ekkor a faluban, a vármegyében pedig ritka név (de ez
lényegtelen, hiszen ekkoriban települt újra). Van még továbbá egy adatom,
amely szerint 1748-ban házasodott a kölesdi Bodoki Péter.

Elképzelhető-e, hogy Bodoki Zsuzsanna és Péter József fiai voltak?
Bodoki Józsefről elég sok adatom van, hiszen refromátus lelkész volt -
utolsó éveiben Nagyszokolyban és Kölesden.

Előre is köszönöm az esetleges megfejtést vagy ha vannak, további adatokat.

Üdv!

Zétény