[Csaladtortenet 2] Latin szavak értelmezése

Judit Babcsányi babcsanyi.judit at gmail.com
2018. Már. 7., Sze, 15:13:48 CET

Szerintem egy latinosított lengyel szó lesz ez, úgyhogy lengyel szótárat
kellene nézni.
Semmin nem csodálkozom már! A "magyar latinban" létezik pl birsagium =
bírság.

Üdvözlettel:

Babcsányi Judit

angol-német-latin-magyar fordító, családfakutató

Historia Fordítás

Tel: +36 30 9143990

www.historiaforditas.hu

info at historiaforditas.hu