[Csaladtortenet 2] érdekesség, ha már behavazódtunk :)

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Már. 18., V, 08:34:15 CET

Kedves Jutka!
Más lehetőségek is vannak:
Tarnóczki Mária 5 törvénytelen gyerekének nem Papp Péter a biológiai apja,
csak a házasságkötés után a nevére vette őket. Vagy nem vette hivatalosan a
nevére őket, csak egyszerűbb volt a falunak így nyilvántartani őket (főleg,
ha elég kicsik voltak a gyerekek).
Az is lehet, hogy nem az összes 5 törvénytelen gyereknek volt Papp Péter a
biológiai apja, még ha mindegyik Papp néven is halt meg...
Van valamelyik születési anyakönyvben jele annak, hogy a gyerekek
törvényesítve lettek, vagy legalább náhnyan?
Üdv,
Anna