[Csaladtortenet 2] Arcanum előfizetés

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2018. Már. 18., V, 18:03:29 CET

Kedves Imre ! Senkit sem beszélek rá, hogy úgy fizessen elő. hogy közben nincs rá szüksége !Vannak a 14 ezer forintos előfizetésnek ellenjavallatai is, de egy előfizetési kampányban nem mutatna jól, ha azzal találnám meg a kutatókat, hogy miért ne fizessenek elő.Mint ahogy azzal se kampányolnék, hogy a 400 fő elérése csak elmélet, azért is kaptunk erre ilyen kedvező ajánlatot. Mindent egybevetve, én arra ösztönzöm a már regisztrált jelentkezőket, hogy a saját érdekükben kampányoljanak, mert talán mégis meg lehet nyerni az az 4000 forint plusz kedvezményt ! Amennyiben 399 előfizetés lesz, én is előfizetek, akkor is, ha nem fogom kihasználni ! Ezt most ünnepélyesen megígérem ! Beszeda Laci