[Csaladtortenet 2] [MACSE: 17299] Név Valtozás

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Már. 18., V, 23:14:19 CET

 Kedves Listatagok!
Az Arcanum segítségével bukkantam a "Magyar Közigazgatás" 1901. január 6-i
számára, aminek a 2.-3. oldalán van egy írás "Névmagyarosítás mint
közigazgatási ügy" címmel. Nagyon érdekes, amit a névváltoztatások
történetéről ír.
Itt a link: https://adtplus.arcanum.hu/hu/view/MagyarKozigazgatas_
1901/?query=n%C3%A9vv%C3%A1ltoztat%C3%A1sok%20pesti%
20h%C3%ADrlap&pg=1&layout=s
Akinek nincs előfizetése (még...), szívesen elküldöm a letöltött két oldalt.
Üdv,
Anna