[Csaladtortenet 2] Szlovák kiolvasás segítség

Tamás Kende oliolart at gmail.com
2018. Már. 20., K, 12:40:49 CET

Kedves kutatótársak!

Csatoltam két képet az 1869-es összeírásból (Závada község). Két dolgot nem
sikerült kiolvasnom, az egyik az első képen (census-02) Slezinger Abina
foglalkozása, én valami ilyesminek látom: "hospodarska Majetelkina", de ez
nem értelmes.
A másik a második képen (census-04.jpg) a születés helye oszlop első sora,
én "Kasg... Kasej..." nek olvasom és mintha Trencsén stolici(megye) lenne.
Lehet hogy Kasejovice, de akkor a megyét nem tudom hova tenni.
​
Nagyon köszönöm a segítséget,

Tamás
​