[Csaladtortenet 2] kutatási határok értelmezése

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Már. 20., K, 23:22:04 CET

Kedves György!
Talán segít a MNL kutatási szabályzata:
http://mnl.gov.hu/kutatasi_szabalyzat_mnl

Az 1958-ban házasságot kötött személyek adatait szerintem egyáltalán nem
lehet közölni (2018-ban), hacsak nem nem haltak meg már mindketten
legkésőbb 1987-ban.

Szerintem 2018-ban a legkésőbb 1987.12-31.-én meghalt személyek adatai
közölhetők, születési idejüktől függetlenül, hiszen "Halálozási anyakönyvek
az érintettek halálozása óta eltelt 30 év után válnak bárki számára
kutathatóvá." (Ha csak az évet vesszük figyelembe, a hónapot és napot nem.)

Üdv,
Anna