[Csaladtortenet 2] Segítségkérés Kecskemét 1824 házasságkötés

Bessenyeyné Paulik Edit bessenyey.paulik at t-online.hu
2018. Már. 24., Szo, 09:24:08 CET

Kedves Kutatótársak,

tudna nekem valaki egy filmszámot mondani Kecskemét 1824 házasságokhoz?

Keresem Kecskeméten az index szerint 1824/128. lapon Juhász Mihály és Német
Róza házasságkötését, az első gyermek 1825. 02.01-én született. A FS-ön csak
az indexet találtam meg. A Kalocsa-Kecskeméti Egyházmegyei levéltárhoz
nincsen hozzáférésem, hétvégén nem aktiválnak fiókot. és nem is tudom, hogy
ott megtekinthető-e.

Mindenkinek előre is köszönöm a segítségét!

Bessenyeyné Paulik Edit