[Csaladtortenet 2] Segítségkérés Kecskemét 1824 házasságkötés

Szórád Péter szoradpeter50 at gmail.com
2018. Már. 24., Szo, 09:50:40 CET

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS54-59QG-K?i=573&cat=44259
9

Kedves Edit!
A fenti linken található
üdv
Péter

-----Original Message-----
From: Bessenyeyné Paulik Edit <bessenyey.paulik at t-online.hu>
Sent: Saturday, March 24, 2018 9:24 AM
To: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Subject: [Csaladtortenet 2] Segítségkérés Kecskemét 1824 házasságkötés

Kedves Kutatótársak,

tudna nekem valaki egy filmszámot mondani Kecskemét 1824 házasságokhoz?

Keresem Kecskeméten az index szerint 1824/128. lapon Juhász Mihály és Német
Róza házasságkötését, az első gyermek 1825. 02.01-én született. A FS-ön csak
az indexet találtam meg. A Kalocsa-Kecskeméti Egyházmegyei levéltárhoz
nincsen hozzáférésem, hétvégén nem aktiválnak fiókot. és nem is tudom, hogy
ott megtekinthető-e.

Mindenkinek előre is köszönöm a segítségét!

Bessenyeyné Paulik Edit