[Csaladtortenet 2] Alistáli Laky és Éhen családok

Imre Gyimesi gyimesiimre2 at gmail.com
2018. Már. 28., Sze, 13:52:38 CEST

Kedves Balázs!

H. József=Laky Alojzia 1856.01.23-án házasodott Szombathely-Szentkirályon.
H. József 33 éves volt ekkor és Pápa a származási helye. L. Lujza 22 éves
volt a házasságnál, származási helye: Szend.

L. Lujza testvére L. Apollónia, kinek férje Éhen Károly.

Nem kutatom a családot, ezekre az adatokra más családok kutatása során
bukkantam rá.

Üdv:
          Imre