[Csaladtortenet 2] Alistáli Laky és Éhen családok

Balázs Szakonyi szakonyi.balazs at gmail.com
2018. Már. 28., Sze, 11:12:45 CEST

 Kedves Levelezőtársak!

Szeretnék érdeklődni, hogy valaki nem tud-e információt az alábbi
családokról, mert sajnos a familysearch-ön nem találok semmit, ami
továbbvinne. Anyai ágon szépanyámat Alistáli Laky Lujzának (1833-1923)
hívták, aki bár nem tudom hol született, de a férje Hefner József sitkei
Vas megyében, a lányuk pedig Bogáton azaz Szombathely külvárosában
született. Lujza, vagy régiesen Aloysia édesanyja Éhen Márta, de az apjáról
nem tudom kicsoda. Lévén nemesi családról van szó, kell, hogy rejtőzzön
valahol valami információ. Az Éhen család is ismert Szombathelyen, hisz
polgármestert is adtak a városnak, de mégsem tudom sajnos Mártát tovább
fejteni, az biztos, hogy 1813 előtt született. Előre is köszönöm, ha
valakinek van valami ötlete erre!
Köszönettel,

Szakonyi Balázs