[Csaladtortenet 2] Csolnok rabbánya?

wendor1001 at gmail.com wendor1001 at gmail.com
2018. Már. 29., Cs, 11:40:01 CEST

Februárban volt Dorogon egy vándorkiállítás a városi könyvtárban”Bányászakták a Rákosi korszakból” címmel, helyi aktualításokat is tartalmazott, ezen szerintem el lehetne indulni valami forrás kutatásra. Aztán még tudom ajánlani a komoly helytörténeti kutatókat, Pick József, Solymár Judit. A csolnoki bányász gyűjteményt és kezelőjét. A csolnoki bányászat szerves része volt a doroginak az elmúlt évszázadban, a dokumentumokat is inkább itt fogod megtalálni.

Bajáki J9zsef

Küldte a Windows 10-es telefonom