[Csaladtortenet 2] Bischitzky család Pápa

Balázs Szakonyi szakonyi.balazs at gmail.com
2018. Már. 30., P, 14:14:41 CEST

Kedves Gábor!

Köszönöm szépen, a műemlékem.hu-n már néztem az épületet, sőt utána is
olvastam a Bisiczky családnak, ahol csak tudtam, elég sok információ van
róluk, a problémám inkább az, hogy a családfámban nem tudom a kapcsolódást
megtalálni. Nézegetem a mikrofilmeket, de pontos születési dátum híján
nincs egyszerű dolgom, mert csak tippelni tudok sajnos. Mindenesetre
megpróbálok műemléki vonalon utánajárni, még egyszer köszönöm a tippet.
Üdv,

Balázs