[Csaladtortenet 2] Antropologia

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2018. Május. 3., Cs, 13:59:07 CEST

Kedves Tamás!

Legfeljebb amatőr műkedvelő vagyok az antropológiában, de szerintem nem
lehetséges fényképek segítségével a családi viszonyokat összevetni. Egyes
esetekben elképzelhető, ha mondjuk nagyon domináns vonásokat,
tulajdonságokat keresel bennük, de azok sem öröklődnek feltétlenül úgy,
hogy a gyerekben biztos ott legyen és főleg, hogy úgy legyen ott, ahogy azt
várnánk.
Ha van szakértő, kíváncsian várom a véleményét, de szerintem fényképről nem
lehet.

Balázs