[Csaladtortenet 2] Antropologia

Szabolcs Attila Makra makra.szabolcs at gmail.com
2018. Május. 4., P, 07:47:40 CEST

Kedves Tamás!

Az antropológiának a élő emberekkel foglalkozó része lehet a nyerő
számodra. Úgy is ismert, mint humánbiológia.
Én most hirtelen nem tudnám megmondani, hogy a fényképről történő
azonosítás mennyire
elfogadott vagy elterjedt része ennek tudományágnak, mindenesetre az ELTE
Embertani Tanszékét kellene megkeresned, hátha ők tudnak válaszolni a
kérdésedre. Ők foglalkoznak humánbiológiával.

Üdv: Szabolcs

---