[Csaladtortenet 2] Balya település?

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2018. Május. 6., V, 08:35:35 CEST

Kedves Tamás!

Én azért kétlem az erdélyi házasságot, mert az 1920-30-as években nehezen
tudom elképzelni, hogy a magyar pár gyereke Alpáron születik meg, aztán az
anya megy ki Romániába megházasodni az erdélyi fiúval. Pár évvel Trianon
után pont fordítva történt volna szerintem.

Balázs

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. máj. 5., Szo
15:42):