[Csaladtortenet 2] Balya település?

Tamás Deák tamas at deakt.hu
2018. Május. 6., V, 20:52:28 CEST

Hát a szerelmes kislány azért sok mindenre képes, és azt se feledjük
el, hogy másfél évvel Trianon után vagyunk, még nem írnak reflexből
Romániát. A török hadifoglyot meg miért kellene eltitkolni? meg nyoma
sincs a sajtóban ilyesminek ...

Egyébként a megfejtés a szokásos oroszlángyulaság a korabeli
anyakönyvvezető részéről ...

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-L9QV-3S9H?i=123&cc=1452460&cat=2068517