[Csaladtortenet 2] Balya település?

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2018. Május. 6., V, 20:25:07 CEST

Az a baj éppen, hogy nem zártunk ki minden lehetőséget. A román apával
számomra az a baj, hogy bár Bólyán valóban román többség van, nehezen
képzelem el, hogy a megesett magyar kislány annyira szerelmes volt a román
katonasrácba, hogy a kedvéért átköltözött Romániába. De az anyakönyvvezető
csak beírta volna, hogy Erdély, vagy Románia, vagy valami. Akár egy Balya
török településre valósi, Kecskeméten ápolt török hadisérült is lehetett
akkor az apa, akihez kiköltözött a lány :)

Beírom, hogy az apa ismeretlen és remélem, hogy ha valaki egyszer őket
kutatja, akkor az anya alapján megtalálja...

Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Balázs