[Csaladtortenet 2] Balya település?

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2018. Május. 7., H, 09:40:06 CEST

Egyébként van itt valaki a környékről, mert nekem egy 1885-ös újságcikk
segített, ahol egyrészt hírül adták, hogy megalakult Balya község
takarékpénztára Bátyán (!!), illetve a híres balyai paprikáról is szó volt
(gondolom nyilván ami a kalocsai egyébként...)

Bátya eredeti neve akkor Balya-Bálya lenne?