[Csaladtortenet 2] Balya település?

Emese Tóth mse_toth at freemail.hu
2018. Május. 7., H, 18:26:22 CEST

Mivel kéziratból dolgozott, simán elnézhette, és egészen őszintén, én
sem tudtam erről a településről, amíg nem kezdtem el keresni, hogy
milyen helység van aránylag közel, amelynek a nevét könnyen lehetett
Balyának nézni.
Az értesítőben pedig a felsorolt települések mind Bátya környékén
vannak, így számomra elég valószínűnek tűnt a nyomdahiba.

Üdvözlettel:
tothem