[Csaladtortenet 2] [MACSE: 17552] MyHeritage kijelentkezés

Beus beusmarie at gmail.com
2018. Május. 8., K, 14:42:17 CEST

Áttettem a levelet a levelezőlistára :)
Én a genoprot használom több mint 15 éve. Az ingyenes angol nyelvűvel
kezdtem, most a magyar nyelvű, pénzes van. A családfa-részletekből csinálok
jpeget és azt teszem a honlapomra. Nekem - sok unokatestvéri házasság,
"belterjesség" - az un. hiperlink miatt célszerű. Vannak olyan ősök, akik
több ágon őseim és ezt a hiperlinkkel tudom érzékeltetni (kék színű lesz),
s tudok átugrani a másik ágra. Vizuális típus lévén nekem jobb, ha
családfaként látom az adataimat és nem táblázatba, de a táblázatot is
bármikor meg tudom nézni. Több funkcióját egyáltalán nem használok.
A családfáim, azaz a genopro külső vincsin van. Tárolok a programon belül
fotókat, anyakönyveket és a saját feljegyzéseimet, s ezek nem kerülnek fel
a netre. Tanulva az adatlenyúlásokból már pontos anyakönyvi adatokat sem
teszek fel csak évszámot. Nekem bejött a genopro.
Üdv:BBea
www.baanbea.hu