[Csaladtortenet 2] [MACSE: 17562] MyHeritage kijelentkezés

Livinca.Godisa livinca.godisa at gmail.com
2018. Május. 8., K, 22:26:49 CEST

Kedves Mukli Krisztián!

Nagyon hasznos volt az „összefoglalód” a Családfa-építő szoftverekről, (én is a GenoPro-ra teszem le az esküt)! J

Teljes mértékben egyetértek Veled, kivéve, hogy a GenoPro-ban nem lehet importálni-exportálni!

Van, angol nyelvű export pl.: „Kimutatás gyártó -> {EN}Export to Gedcom (2015.10.05.)  {EN}”. J

Az egyéb export lehetőségeket is egy programozó (ha ráér) „könnyedén átírhat” egy XML fájlt a magyar nyelvnek megfelelő helyesírásnak megfelelően. J

Az importtal az a „baj”, hogy egy nagy adatbázisnál egy kusza hálót ad vissza, lehet, hogy én még nem jöttem rá, hogy ne automatikus elrendezést alkalmazzon. L