[Csaladtortenet 2] temető adatbázis

Babcsányi István babciani at gmail.com
2018. Május. 17., Cs, 22:19:30 CEST

Kedves Edit!

Mivel nyilvános helyen, bárki számára megtekinthetők a síremlékek, sőt,
eleve a közlés céljával készültek, szerintem nem nagyon lehet jogilag
belekötni.
Hasonló a gyászjelentések helyzete: a nyilvánosság számára, a közlés
szándékával készült kisnyomtatványok, tehát ha egyébként más összefüggésben
a belőlük kinyerhető információ egyébként védendő személyes adatnak
minősülne, itt nem kell tekintettel lenni rá, akkor sem ha tegnapi az a
gyászjelentés.

B.I.