[Csaladtortenet 2] temető adatbázis

Kirilly Edit ekirilly at gmail.com
2018. Május. 17., Cs, 22:44:44 CEST

Kedves István,

én is hatalomgyakorlásnak éreztem, de nem volt vérmes, így nem láttam nagy
értelmét vitatkozni, meg hát béna is vagyok ebben.

Valami "hivatalos" kellett volna a tarsolyomban lenni, de váratlanul ért.

Persze nem tudom, hogyha "elkapja" a fotóst, akkor nem engedi fényképezni???

Mindenesetre, ha valaki sírköveket fotóz az adatbázisba, jó lenne, ha lenne
valami jogi érve, ha egy kötözködősbe botlik.

Csak megosztottam a tapasztalatatomat.

Jó éjt

PS: közben látom Borsy István levelét. Köszi.