[Csaladtortenet 2] temető adatbázis

Borsy István borsyistvan at gmail.com
2018. Május. 17., Cs, 22:22:47 CEST

Pongyolán fogalmazva (tehát nem szabatos jogásznyelven) : egy elhunytnak
NINCS személyhez fűződő joga, de van neki olyan joga kvázi, hogyha valaki
megsérti az emlékét, akkor a jog perbeli legitimációt ad a hozzátartozónak,
illetve annak, akit az elhunyt végrendeletileg juttatásban részesített.
Nagyjából ennyi. Azaz egy síremlék fotójának nyilvánossá tétele önmagában
nem jogsértés, de mondjuk már az lenne, ha ezt a síremléket valaki
grafikával megcsúfítaná és úgy tenné fel a netre. IMHO.