[Csaladtortenet 2] temető adatbázis

Erika Gyevnár genealogy.erika at gmail.com
2018. Május. 18., P, 09:11:34 CEST

Nem szándékom minősíteni egy temetői gondnokot; azonban nem hinnem, hogy az O személye volna kompetens e témában. A temeto üzemeltetője mar annál inkább. Tájékozottság alapján, mindenképp.
Mi dolgozunk egy temetői adatbázis létrehozásán itt Gyulán, viszont a temetők üzemeltetőjével ( vezetőjével)- nehezen boldogulok ... a személyi jogok es az adatvédelmi törvény miatt ; O erre hivatkozik. A kérdéses témában nem a gondnokkal ültem le tárgyalni. Azonban a vezető sem egyszerű eset! A törvényi rendelkezéseket másképpen értelmezzük ; O tiltana...
A nyilvánossá tétel miatt nincs védelem pedig, sem személyi joga, egy elhunytnak.

Üdv,Gyevnar Erika

Az iPhone-omról küldve