[Csaladtortenet 2] temető adatbázis

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2018. Május. 18., P, 08:33:07 CEST

Kedves Kutatótársak!

Szerintem a sírok feltétele a netre nem jogellenes.

Viszont a temetőket kezelőket azért zavarhatja, mert néha eltűnnek sírok. Erre hozok egy példát. Feleségem dédszülei Keszthelyen voltak eltemetve a Szent Miklós temetőbe. Ez egy lezárt és védett temető, ahová már nem is lehet temetni. A sírt ugyan nem gondoztuk, de az egy jól megépített kő/márvány sír volt. A sírhely rendre meg volt újítva.
Pár éve viszont hűlt helyét találtuk. Eltűnt! Mi több, még a temetkezési irodán se volt nyoma, még annak se, hogy valaha volt egyáltalán sír, noha akkor már közel 50 éve létezett. Azt mondták, hogy nem készült kataszter, ezért nincsen nyoma. Ha nincsen nyilvántartás, akkor meg mi alapján szedték be a megváltási összegeket?
Készült kataszter, mert azt épp a balatoni telekszomszédunk családtagja készítették egykor, még a 70-es években.
Ráadásul, a temetőben találtam pár új sírt is, ami igen érdekes egy lezárt temető esetében.

Hát ezért nem szeretik, ha dokumentálnak egy temetőt.

Üdv
Aurél