[Csaladtortenet 2] temető adatbázis

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2018. Május. 18., P, 08:59:44 CEST

Hasonló élmény?
A nagyapám és első felesége, meghalt kisfiúkkal együtt a rákosligeti
temetőben nyugodtak. Kovácsoltvas kerítéssel kerített, fekete gránit
oszlopon volt a felirat.
Először lefűrészelték a 70 cm-es kerítést. Aztán ledöntötték az oszlopot.
Azt még sikerült visszahelyezni a család férfi tagjainak.
Utána eltűnt az egész oszlop is. Jól hasznosítható dolgok voltak...
Mire jött a felhívás, hogy megszüntetik a temetőt és át lehet helyeztetni a
sírokat, már nem volt mit......Halottak napján csak elsétálunk a parkba,
ami a temető helyén létesült, és emlékezünk(:
Így őrizzük az emléküket...
Üdv
Ildi