[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / temető adatbázis

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2018. Május. 18., P, 20:46:15 CEST

Tisztelt Kutatók,
Még elnökségem alatt (cc. 5 évvel ezelőtt) beszéltem a Fővárosi
Temetkezési Vállalat
megfelelő igazgató helyettesével, és felajánlottam neki, hogy ha a régi
temetőkönyvekhez
részünkre hozzáférést engedélyez mi szívesen digitalizáljuk azokat,
természetesen szerződésben rögzített feltételek mellett.
Nem volt kooperatív az úr. Arra hivatkozott, hogy pályázatuk éppen
folyamatban van európai pénzekre. Hiába győzködtem, hogy addig is
ameddig a pénz "megérkezik" mi szívesen dolgoznánk a témán, hiszen az
nem veszne kárba.
Ha lenne időm és kedvem hozzá megkeresném újra az urat, hogy hogyan
haladnak a munkák, de gondolom, hogy azóta már nem ott dolgozik,
egy másik úr ül a helyén.
üdv.
Hunyady Laci