[Csaladtortenet 2] [MACSE: 17706] Általános Adatvédelmi Rendelet

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2018. Május. 18., P, 23:58:29 CEST

Azért tisztázzuk, a MACSE a tagok adatait hozzájárulással kezeli és van adatkezelési szabályzatunk. A tagok adatai nem nyilvánosak - kivéve a nevek, ha ahhoz a tag hozzájárult - de az ASZ szerint minden tag hozzáférhet a MACSE nyilvántartásaihoz, így a tagi nyilvántartáshoz is. Az egy jó kérdés, hogy pl pártoló tagok esetén szükség van-e adatokra ? A pártoló tag nem választó, nem választható,elég lenne egy "USER" név és egy jelszó, és egy email cím, ezzel azonosítható a pártoló díj befizetése.Ez csak akkor működik, ha a pártoló tag pénzzel támogatja az egyesületet, ha viszont később teljesítendő munkával, akkor kell egy részletes azonosítás. Persze az is kérdés, hogy ha a belépő tagokat nem azonosítjuk pl a szig fénymásolatával vagy saját bankszámlával, vagy videós azonosítással, mi értelme van olyan adatoknak, mint születési adatok, a lakcím vagy az anyja neve.  Beszeda Laci