[Csaladtortenet 2] Hozzáférás az adatbázishoz

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2018. Május. 19., Szo, 00:28:18 CEST

Tisztelt kutatótársak ! Bulkai úr !  Talán megfeledkezett a levelemről, így megosztom Önnel és a közösséggel. Ebből pontosan látszik, hogy Ön sose olvasta az ominózus Facebook oldalt - mert ez egy zárt csoport és Ön sose volt tagja - tehát valakitől kapott egy megbízást a feljelentésre. Ezt magyarul besúgásnak hívják. Mint válaszlevelemben is jeleztem, talán túl kevés vagy téves információt kapott megbízójától. ezért a feljelentés egy tájékozatlan, a MACSE működését nem ismerő rágalmazó levéllé vált. Úgy látom azóta se lett tájékozottabb, talán jelentkezzen továbbképzésre a megbízójánál. Ezúton is jelzem, a MACSE adatbázisa ingyen nyitott bárki előtt, aki 2000 sort indexel.Továbbá a MACSE tagja lehet - és ezzel díjfizetés mellett hozzáférhet az akv-i adatbázishoz - minden jogi személyiségű, vagy anélküli családfakutató klub, csoport, tagozat, vagy akár az őket befogadó intézmény is. A MACSE adatbázis használat - Bulkai úr ezt se tudta, nem mondták neki - ugyanis 365 belépésre limitálva van. Ez azt jelenti, hogy 1 tag vagy feldolgozó 365-ször léphet be. De ha 10-50 tagú családfakutató cégnek, csoportnak, klubnak, könyvtárnak van hozzáférése, ők is csak 365 belépést kapnak ami személyenként 36 vagy akár tíznél is kevesebb lehet.