[Csaladtortenet 2] görög katolikus, cirill betűs

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2018. Május. 29., K, 13:19:13 CEST

Kedves Kutatótársak!

Már igen régóta kutatom a Medveczkyeket, de most teljesen megakadtam.
Berkenyéd (Jarabina), Szepes, Magyarország (SL) görög katolikus anyakönyvét
kutatom. Hosszú ideig latinul írták, majd egy rövid ideig magyarul, most
viszont cirill betűkel nem tudom milyen nyelven. Talán orosz, de nem
biztos. Valamikor tanultam oroszt az iskolában, a betűkkel talán úgy ahogy
elboldogulok.
A melléleten küldött anyakönyv 3. bejegyzése Joannes (?) Medveczky
házasodott gondolom Maria Lemiga (?) -val, ha jól olvasom a nevet. A sor
legvégén van még megjegyzés is.
Kérem, hogy aki tud segítsen értelmezni az egész sort, illetve fordítsa le.
Előre is köszönöm.

Itt látható az oldal:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9RQB-CC1?i=128&wc=9P3P-C6N%3A107654201%2C118466001%2C118562401%2C118627201&cc=1554443

Üdvözlettel Kovácsné Erzsi