[Csaladtortenet 2] Családfakutatás - Szűcs Sándor

Szűcs Sándor szucs.sandor.geo at gmail.com
2018. Nov. 2., P, 11:24:18 CET

Kedves Tagtársak!

Pár hónappal ezelőtt családfakutatásba kezdtem, amelynek eredményeként
1782-ig (Szűcs Mihály 1782 - 1853) sikerült felkutatnom egyenes ági ősömet,
a Szűcs család nyomvonalán.

Kutatási módszerem folyamán felkerestem a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei
levéltárat, ahol sikeresen visszavezettem felmenőimet 1895-ig, majd az
1895-öt megelőző ősöket a https://www.familysearch.org oldalon kutattam a
Mérk település Református egyházi anyakönyvi kivonatai között.

Abban szeretném kérni segítségetek, hogy valaki tud-e valamilyen
lehetőséget arra vonatkozóan, hogy tovább haladjak az ősök felkutatásában?
Vagy az az előtti időszakot már nincs lehetőségem kutatni?

Előre is köszönöm válaszotokat!

--
Üdv,
Szűcs Sándor