[Csaladtortenet 2] Családfakutatás - Szűcs Sándor

Szűcs Sándor szucs.sandor.geo at gmail.com
2018. Nov. 2., P, 18:54:43 CET

Kedves Tagtársak!

Köszönöm szépen az értékes tippeket! Még ma este utánaeredek a két linknek.

Szeretném anyai ágon is felkutatni az ősöket. Azonban ott az a helyzet,
hogy édesanyám anyai nagyszülei Molnár Dániel 1990 és Szilágyi Ilona
1983-ban haláloztak el, édesanyám apai nagyszüleinek elhalálozása jelenleg
nem ismert. Édesanyám anyai nagyszüleit Molnár Dánielt és Szilágyi Ilonát a
MACSE Állami Anyakönyvek keresőjébe beírva (
http://www.macse.hu/databases/deaths/deaths.aspx ), nem jártam eredménnyel.

Lehet, hogy ez még nincs feldolgozva?

Páli István <oregpali at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2018. nov. 2., P,
17:10):