[Csaladtortenet 2] Családfakutatás - Szűcs Sándor

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2018. Nov. 2., P, 20:31:59 CET

> [...] Molnár Dániel 1990 és Szilágyi Ilona 1983-ban haláloztak el [...]
> MACSE Állami Anyakönyvek keresőjébe beírva [...] nem jártam eredménnyel.

Ez azért van, mert a másodpéldányokat (amik az FS-en vannak és amin a MACSE indexelése is alapul) csak 1980-ig vezették.
Úgy tudom, hogy kivonatot lehet kérni akármelyik anyakönyvi hivatalban, 2000 forint illetékkel. Mondjuk ördögi kör tud lenni, mert meg kell adni a pontos adatokat az eseményről, aminek az adatait próbálod kideríteni...
Helységtől is időponttól függően talán érdemes a nagyszülők házasságával kezdeni, mert azok tovább kutathatók, mint a születések.
Amúgy a MACSE-n pontosan meg lehet nézni, hogy mi van feldolgozva, bejelentkezés nélkül is.