[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 18695] kiolvasás

Hunyady László hunyady.laszlo at macse.hu
2018. Nov. 3., Szo, 20:37:09 CET

-------- Továbbított üzenet --------
Tárgy: 	[MACSE: 18695] kiolvasás
Dátum: 	Sat, 3 Nov 2018 18:52:44 +0000 (UTC)
Feladó: 	'Andrea Forgó' via Magyar Családtörténet-kutató Egyesület
(MACSE) <macse at googlegroups.com>
Válaszcím: 	Andrea Forgó <bumacs at yahoo.co.uk>
Címzett: 	MACSE levelező <macse at googlegroups.com>

Kedves Kutatók!

nem tudom kiolvasni a csatolt házasságin a városnevet. (a két Féltorony
között) Szerintem talán Burgerlandi hely lehet, de tényleg nem tudom.

Ha valaki ki tudja olvasni, megköszönném szépen!

üdv:
Andi

--
A Magyar Családtörténet-kutató Egyesületet (MACSE) levelezőlistája

A lista szigorúan csak az Egyesületünk életével kapcsolatos leveleket
fogad. Például a tagsággal, a honlappal, az adatbázisainkkal és más
projektjeinkkel, a MACSE vacsorákkal, a rendezvényeinkkel, stb.
kapcsolatos leveleket várunk a listára. Szigorúan tilos a listára
politikai, világnézeti, vallási vagy más az Egyesületünk életével nem
szoros kapcsolatban levő témákkal foglalkozó leveleket küldeni.
A lista címe: macse at googlegroups.com
A lista honlapja: http://groups.google.com/group/macse?hl=hu
Ha le akarsz iratkozni a listáról, küldjél egy üres üzenetet erre a
macse+unsubscribe at googlegroups.com címre.
A családkutatással, családtörténettel, stb. foglalkozó leveleket a nyílt
(bárki által elérhető):