[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 18695] kiolvasás

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2018. Nov. 4., V, 01:16:53 CET

> nem tudom kiolvasni a csatolt házasságin a városnevet. (a két Féltorony
> között) Szerintem talán Burgerlandi hely lehet, de tényleg nem tudom.
Sopron megyében volt egy Stodra nevű falu, amit később Selegdnek hívtak, németül pedig Stöttera-nak. Ma Zemendorf-Stöttera része, Burgenland, Ausztriában. Viszont a Stodra után zárójelben írt dolgot nem tudom megfejteni; nem találok a Sopron megyei helység közelében semmit, amit hasonlít.
Dvorzsák szerint Stodra római katolikusait (vagyis az egész falut) Kisboldogasszonyban anyakönyvezték.