[Csaladtortenet 2] Ha elakadtam..?

Imre imre at hit.bme.hu
2018. Nov. 3., Szo, 22:05:52 CET

Kedves Adam!

Jo a modszered. Azt azonban latnod kell, hogy a csaladfakutatas nem a hatekonysagrol es automatizalasrol szol, hanem a turelemrol, informacio gyujtesrol es logikarol. Persze idovel rutinosabb lesz az ember, ami noveli a hatekonysagot. Valamint bovulnek az adatbazisok, uj informacoi-morzsakat adva a kirakoshoz.

Sajnos sok az egyedi eset, amire nincs altalanos recept.

Javaslom, hogy haladj a konnyebben feltarhato iranyokban es a problemas csaladtagokhoz idorol-idore terj vissza. Nekem ez bevalt, sok kerdest  sikerult idovel megoldanom.

Az is sokat segithet, ha nemcsak az anyakonyveket, hanem mas forrasokat is atnezed, pl. adoosszeirasok, vizitacios jegyzokonyvek, stb.

Udvozlettel
Sandor