[Csaladtortenet 2] Ha elakadtam..?

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Nov. 3., Szo, 22:47:52 CET

Kedves Ádám!
Teljesen egyetértek Sándor minden sorával.
Nekem nagyon hasznos volt még az OSzK gyászjelentés-gyűjteménye is:
https://dspace.oszk.hu/handle/123456789/663648
Az Arcanum is rengeteg hasznos információt talál, pl. régi újságokban.
Igaz, hogy otthonról előfizetős, de rengeteg helyen (pl. könyvtárak,
egyetemek) ingyen hozzáférhető: https://adtplus.arcanum.hu/hu/
Nincs általános szabály a "Hogyan tovább"-ra. A konkrét esetben sokszor
járulékosnak tűnő információ visz tovább (pl. keresztszülők, tanúk,
településtörténet stb.) Vagy itt a levlistán ad valaki jó tippet, ha
konkrét a kérdés.
Üdv,
Anna