[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Mukli Krisztián krisztianmukli at mukli.hu
2018. Nov. 5., H, 12:06:39 CET

Most látom csak privátban írtam javítást Andreának...

Szóval itt az MNL szabályzata, ez a leginkább mérvadó gondolom:
http://mnl.gov.hu/mnl/ol/kutatasi_szabalyzat [4]

És igen annyi a feltétel, ez alapján azért nem olyan egyszerű, hogy
ennyi és ennyi, hanem több tényezőtől is függhet.
---
MUKLI KRISZTIÁN

_tel: +3630 347 4636_
_mail: krisztianmukli at mukli.hu_