[Csaladtortenet 2] Pum család

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Nov. 10., Szo, 19:06:30 CET

Kedves Máté!
Tudsz a házasságihoz egy linket is megadni? Olasz (Baranya megye) rk
házasságijában az adott paraméterekkel nem találtam, pedig szerintem itt
kéne lenni a 11. és 12. bejegyzés között:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSV4-RT3B?i=167&cat=427365

Gondolom Gyulafalu valójában Bácsgyulafalva. Ami sajnos a mai Szerbiában
van, alig 100 km-re a Baranya megyei Olasztól. A FS-ön csak az 1887-1895
közötti anyakönyvek vannak fenn:
https://www.familysearch.org/search/catalog/444772?availability=Family%20History%20Library

Üdv,
Anna